PEMBERITAHUAN!!!!!
KAMI ADALAH PENGEDAR NAZCONSAUNA YANG SAH
NO DEALER:NZS 722


AWAS!! PRODUK TIRUAN NAZCONSAUNA..ADA YANG MENGAKU JUAL BARANGAN NAZCONSAUNA TAPI SEBENARNYA BARANGAN YANG DAH ROSAK DAN MACAM2 JANJI MANIS DIBERIKAN..PIHAK NAZCONSAUNA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SEKIRANYA BUKAN PRODUK NAZCONSAUNA..SAME2 KITA TANGANI "SCAMMERS SAUNA" NI..
Nazconsauna telah operasi semenjak 2003..syarikat Nazcon Healthcare (M) Sdn. Bhd. sebagai pengedar utama Sauna Di Rumah yang paling berkualiti, harga berpatutan, servis terbaik hanya di Nazcon..Ramai telah miliki sauna peribadi nazconsauna..ANDA DI UTAMA KAN..KAMI BUKAN LAH YANG PERTAMA TAPI KAMI CUBE YANG TERBAIK UNTUK ANDA!!

KELEBIHAN BARANGAN NAZCONSAUNA:
1.Syarikat yang berpengalaman dalam bidang sauna di rumah hampir sedekad..Barangan di tempah khas terus dari kilang.. bukan di ambil dari mana2 pembekal tak di ketahui kualiti nya..

2.Sentiasa membantu pelanggan dan usahawan2 nazconsauna selepas pembelian..

3. BANYAKKKK Free Gift dan lagi dan lagi dan lagi..

4. Jaminan 1 tahun..Servis selepas pembelian kami utama kan!! kami tanggung spare part, service repair dan kos hantar semula ke tempat anda PERCUMA selama 1 tahun..Tiada syarat tersirat..

5. Kami sediakan ansuran..kakitangan kerajaan atau swasta atau kad kredit.

6. Bayaran kad kredit /tunai di mana saja anda berada..0% interest!! kami tak ambik interest..

7. Spare Parts hanya untuk pelanggan kami yang pernah beli barangan nazconsauna sahaja..kami tak kan jual kepada pelanggan2 lain..apa jua spare parts anda perlukan di masa hadapan..kami sedia bekal kan..Kami sedia hantar kan..

8. Kami Tanggung Kos hantar seluruh semenanjung malaysia..Tiada harga tersirat kena tambah..



(PERHATIAN-KEPADA ANDA YANG ADA MASALAH KESIHATAN SILA DAPATKAN NASIHAT DOKTOR ANDA DAHULU SEBELUM SAUNA)..

No comments:

Post a Comment